Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Tiden flyger iväg...

Publicerad 2012-07-05 19:19:08 i Allmänt,

och jag har massor kvar att göra. De senaste dagarna har varit hektiska! Vi flyttade ner på måndag kväll och klockan var nog bortåt 01.00 innan jag lugnade ner mig och tog kvällen. Resten av veckan har gått åt i lägenheten förutom en stund igår då jag gjorde mamma och dagbarnen sällskap ute i skärgården. Sen så firade vi pappa som nått den respektabla åldern av 62 :)
 
Men vi njuter iallafall här i nya lägenheten! Det är helt underbart att ha en egen uteplats där vi kan spendera hela dagarna. I förrgår grillade vi för första gången och ikväll blir det att göra det igen. Kyckling-grillspett får de bli :)
 
Är inne i en riktig berg- och dalbana när det gäller energinivåerna. Ena stunden har jag hur mycket ork som helst och vet inte vart jag ska göra av allt, för att sedan sjunka ner i en djup dal av trötthet. Har till och med hänt att jag somnat ett flertal gånger sittande upprätt. Känns dock frustrerande när det är så mycket som jag vill hinna med!
 
Imorgon ska jag och mamma ta en promenad ner till stan och köpa lite blommor. Jag måste ju smycka uteplatsen :)
 
Nej nu ska jag göra iordning grillen! Kommer lägga ut lite bilder imorgon på nya lägenheten :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Hörfel

Publicerad 2012-07-05 23:53:21

Vad härligt de låter med uteplats :)

Svar: Ja det är helt underbart! Ni får komma hit och grilla nån dag/kväll :)
Linn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela