Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Det börjar närma sig :)

Publicerad 2012-06-10 21:28:37 i Allmänt,

Vet inte om det är "bygga bo-instinkten" som börjat visa sig i min kropp men helt plötsligt känner jag att jag måste förbereda inför bebisens ankomst. Det jobbiga är att vi flyttar ju ner till bottenvåningen den 1 juli så det är ju ingen idé att göra i ordning i denna lägenheten. Däremot har jag i stort sett packat klart BB-väskan. Handla det som behövdes idag och nu är det bara några barnkläder som ska tvättas innan den är färdigpackad :) Längtar så otroligt mycket nu! Om inte annat ska det bli skönt att bli lite lättare i kroppen igen! Det känns att det börjar bli tyngre och tyngre och vissa saker känns nästan omöjliga att göra. Bara ta på och ta av strumpor börjar bli extremt fysiskt krävande!

Nej nu ska jag äta lite jordgubbar och slappa på soffan! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-11 18:53:05

Vad har du packat i bb väskan?

Postat av: Linn

Publicerad 2012-06-16 20:30:55

I BB väskan har jag packat:

*Kläder till bebisen. Blev ungefär 4 uppsättningar :)

*Kläder till mig - Bekväma och praktiska.

*Blöjor

*Våtservetter

*Barnolja- till både mig och bebisen

*Duschcreme, schampo + balsam

*Babyfilt

*Napp

*Handduk

*Tandborste + tandkräm



sen kommer mer tillkomma så som laddare till mobilen, pengar, lite snacks och dryck, tidningar som tidsfördriv. Kommer säkert dyka upp fler saker som hamnar i väskan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela