Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Längtan

Publicerad 2012-06-20 12:00:57 i Allmänt,

Längtan är stor just nu. Självklart efter bebis men även efter att få flytta ner till nya lägenheten och så längtar jag efter riktig sommar! Just nu känns det som om detta är vad sommaren har att erbjuda och ärligt talat så blir jag depprimerad vid den tanken. Självklart är det skönt att slippa högsommarvärme när man går och är gravid men ärligt talat så tror jag att jag hellre svettas och har svullna fötter än att har sånt här väder. Har alltid älskat sol och värme och det är det jag behöver för att orka med höst och vinter.

Nu har jag karpaltunnelsyndrom i båda händerna och det känns ganska konstigt när man sitter vid datorn och skriver och tangenterna blir nästan overkliga mot mina fingrar. Men det är bara att hoppas på att det försvinner efter förlossningen så att det inte är någon operation som behövs.

I måndags fick jag min nya mobil- en Nokia 808 Pureview och jag är grymt nöjd med de bilder som jag tar med den. Dock känns det inte lika bra när det gäller apparna om man jämför med iPhone 4 som jag hade innan. Symbian Belle är operativ systemet och det känns ganska förlegat. Vet inte varför de inte har sett till att fler appar finns tillgängliga till detta op. Men men...det är bara att hoppas att Nokia snart kommer ifatt och gör surfningen lika rolig som på en iPhone. Jag valde ju iofs mobil efter kameran och där ligger verkligen denna på topp!

Testade att fota lite hos Mamma o Pappa
     

Snart ska jag iväg och hämta William så cyklar vi ner och leker lite i Järnvägsparken. Tur att vi fick vädret på vår sida iallafall! Imorse var det jättegrått och molnigt så jag trodde inte att lekparken skulle bli så aktuell idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela