Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Va det bättre förr?

Publicerad 2012-06-27 23:06:35 i Allmänt,

Har suttit vid datorn i några timmar nu på kvällen och tittat igenom kort från förr. Många av dom, de flesta, väcker glada minnen. Minnen som gör att jag saknar det som varit och nästan kan en sorg över att de stunderna är borta och minnena är det enda som är kvar.
Så som detta.
Den här bilden togs 2007 när vi va på en minisemester med Britta och Ralf. Vi var till High Chaparall (där togs kortet) och sen åkte vi ner till Lysekil och hamnade på en Markolioo konsert. Det var verkligen jättemysigt och det är ett sånt minne jag tänker tillbaka på med lycka. Tror dock Robban har en annan åsikt då tälta inte var hans grej. Han har inte gjort det sen dess och kommer antagligen inte att göra det igen.
 
Ett annat kort jag hittade var det här :)
Vi ser ut som världens mest dysfunktionella familj! Jag har inte en aning om vad någon av oss tänkte egentligen men inte kan man påstå att någon av oss passar in i kategorin "normal" :)
Jag tror att detta kortet togs 04/05. Kan iallafall säga att det var längesen då vi alla har åldrats en del :) Fast vissa med mer charm än andra ;)
 
Det känns som om det är så mycket mer man skulle ha fotograferat men kom då ihåg att det var MASSOR med kort som försvann för mig när vi skulle formatera om datorn för längesen. Nu för tiden ser jag alltid till att ha backup´s lite här och där. För tyvärr är det många gånger så att det finns stunder man glömmer bort tills man ser en bild av den. Ska fotodokumentera allt från och med nu :)
 
Jag skulle så gärna vilja ha gott ställt och en husbil och körkort och kunna erbjuda Robban och Rasmus det som en annan är uppväxt med. Har tänkt på det mer och mer senaste tiden och kanske beror det på det lilla livet som jag har inom mig. För när jag var liten så åkte vi runt med husbilen i Europaoch det är inte många ställen som jag inte har sett eller varit på. Det är en sådan otrolig upplevelse och den erfarenheten vill jag att dom också ska få, och självklart också våran lilla i magen.
 
Men tills dess att det är möjligt får vi nöja oss med det som finns runt i kring oss och göra det bästa av situationen! Får boka in en charterresa om några år när bebis växt till sig och Rasmus förhoppningsvis inte är för gammal och tycker det är tråkigt att åka med föräldrarna på semester :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela