Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Härlig dag

Publicerad 2012-10-26 21:39:47 i


Igår va jag och systrarna i Karlstad. Hade jättemysigt! Handlade en hel del. Mest till Ebba såklart :) blev även två julklappar till henne :) Jag köpte en skjorta till mig själv för 400kr (!) har nog aldrig betalat så mycket för en skjorta men nöjd är jag! Blir att ha på sig den på lördag kväll när jag ska ut med brudarna :)

Idag har varit en superbra dag! Jag och Ebba gick hemifrån vid 11:45 ner till stan och kom hem runt 16:45. Va på stan med Hörfel och Hugo. Gick runt i affärer och åt lunch. Ebba vaknade när vi hade ätit klart och satt och drack kaffe. Direkt började jag oroa mig men det var helt i onödan! Hon satt med och var jättenöjd :) sen somna hon snällt i vagnen och fortsatte att vara lika lugn. Hon krånglade lite förut men tycker ändå att det är en stooooor förbättring!

Nu sover Ebba, hon somna utan några som helst protester, och nu ska jag och min karl mysa med en film :)

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-11-07 22:54:11

BLOGGA!!!

Svar: JAAA! :P
Linn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela