Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Oj

Publicerad 2012-10-11 12:51:22 i

Va ett tag sen jag blogga nu. En liten uppdatering :)

När den mjölkfria ersättningen va slut tyckte vår barnmorska att vi skulle gå tillbaka till den gamla för att se om den nya verkligen gjorde skillnad. De gjorde den! Va tillbaka till de gamla vanliga igen med mycket skrik. Så i fredags prata jag med BVC och de skulle få tag på läkarn som skulle skriva ut recept på ersättning. Tyvärr fick hon inte tag på läkaren så nåt recept hann vi inte få innan helgen. Men gick och köpte en burk själv. 210 spänn för 1 burk! I måndags hade receptet kommit in och fick betala 120 kr för 6 burkar!!!
Nu börjar dr sakta men säkert att bli bättre igen :)

Va iväg på bilbingo i söndags med Kickan igen :) tyvärr ingen vinst :(

Har sovit hos syster blond två nätter denna vecka. Micke är på älgjakt så då är det tradition att sova över iallafall en natt. Ebba har ju självklart varit med hon också :)

Kommentarer

Postat av: Tant Jenny

Publicerad 2012-10-14 22:38:35

Sötaste Ebba! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela