Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Tut tut!

Publicerad 2012-10-01 18:16:28 i Allmänt,

Va ju till marken i lördags och vädret var ju inte direkt på vår sida. Blev en vääääldigt snabb genomgång av marknadsstånden då det började ösa ner regn. Köpte en t-shirt till Robban och en body till Ebba. Sen så blev det lite marknadsgodis också :) Ebba fick även sin första ballong utav moster Jenny :)
 
 
Igår va jag med Angelica till Östra Deje och spelade bilbingo! De va första gången jag gjorde det men inte hade jag någon nybörjartur för de! Men det va riktigt kul. Får de absolut bli fler gånger :)
Kändes väldigt skönt att åka iväg själv med en kompis och hitta på nåt. Samtidigt var det ju jobbigt och vara ifrån Ebba så länge men jag tror att det är nyttigt! Det va iallafall längesen jag skrattade så mycket. Speciellt när tutorna skulle testas! :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela