Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Härlig helg!

Publicerad 2012-09-23 22:18:59 i Allmänt,

Det har varit en superhärlig helg. Igår va jag och Ebba hemma hos syster röd nästan hela dagen. Jag fixade Tortillatårta och Jenny myste med Ebba. Vi gick hemåt vid 21 och det var en riktigt lugn kväll med Ebba. Hon knölade lite just innan hon somnade men annars var det lugnt. Hon vaknade endast en gång inatt och åt och somnade om direkt. Sen vaknade hon till vid halv nio, åt, somnade. Och det gjorde jag också. Halv tolv gick vi upp idag! Tror jag måste försöka vända rätt dygnet lite. Somnar oftast efter 2 på natten. Flera gånger har det varit efter 3 och så går vi inte upp förrän tidigast 10.30.
 
Idag var vi hem till syster blond en stund och där va även Martin och Jenny. Gick sen vidare till mamma och pappa så att hela familjen var avbockad :)
 
Igår skicka Rasmus mess och frågade om han fick sova hon Malin. De skulle kolla film och va ett gäng som skulle sova kvar. Direkt börjar tankarna snurra i huvudet!
Ska dom verkligen kolla film? Vilka är dom egentligen? Är det några föräldrar hemma? Tänk om de ska festa!
Men han fick sova över. Tror att man oroar sig lite för mycket ibland men samtidigt går det inte att komma ifrån. Man kan ju tyvärr inte låsa in honom tills han blir 18. Fy faan för när han blir 18. Kommer ju alltid att se honom som den lilla överenergiska 8-åringen som jag satt och lekte med meddan Robban tränade boxning.
Kan det vara som så att man vet vad man själv gjorde när man var 16 och är rädd att han ska göra desamma? Iofs...de gick ju bra för mig :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela