Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Kaos i köket

Publicerad 2012-09-25 00:06:14 i Allmänt,

Jag sitter i gungstolen i godan ro och myser med Ebba. Robban och Rasmus är i köket och Robban diskar och Rasmus lagade maten. Lätt mat- Köttbullar (färdiga) och (tyvärr) pulvermos. Sen hör jag Rasmus har panik och tillslut säger Robban till honom att stänga av plattorna. Tydligen upptäckte Rasmus att det inte går att steka köttbullar på högsta värmen och inte heller koka mjölk på högsta värmen :) Kan ju säga att köttbullarna var mer åt det svarta hållet än de bruna :)
 
Tog en fika med Josse idag också. Nu har jag äntligen träffat lille Hugo! Han va så liten! Sötnosen <3
 
Ebba vaknade för en stund sedan och såg till så att mamma fick byta blöja. Nu ska vi se hur det går när Robban ska försöka få henne att sova..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela