Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Lugn dag

Publicerad 2012-09-19 00:04:33 i

Idag har det inte varit många knop. Ebba har sovit väldigt mycket hela dagen och när hon va vaken va hon på bra humör :) jag har försökt städa och plocka lite men passade mest på att slappa jag med! :)

Nu på kvällen vaknade Ebba när hon låg i min famn och sov. Jag tog flaskan och gick in och la henne på sängen där jag matade henne. När hon ätit klart låg hon och gnydde lite och vred och vände på sig. Tillslut, efter ca 15 min, somnade hon. UTAN att bli vaggad! Första gången hon somnar på det sättet :)

Det har helt enkelt varit en underbar dag. En lugn Ebba och en lugn mamma :) Imorrn ska det bakas och det är tänkt att golven ska tas men hur det blir med det, återstår att se! Jag börjar sakta känna hur energin börjar återvända till min kropp. Och jag älskar det! :)



Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-09-19 13:54:20

Härligt!!!

Svar: Ja de känns underbart!! :)
Linn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela