Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Lycka

Publicerad 2012-09-17 22:24:37 i Allmänt,

De senaste dagarna har varit jättebra. Det verkar som om det börjar lugna ner sig med Ebbas skrikande och vi kan börja njuta mer nu. Hon satt nöjd i babysittern jättelänge häromdagen när jag skalade potatis och Robban diskade. Äntligen ser man ett ljus i tunneln!
 
Va till BVC i torsdags och träffade läkaren och allt såg jättebra ut. Ebba väger 5240 g nu och är 59 cm lång.
 
I lördags kom min farbror och hans fru och hälsade på. Ebba fick en jättegullig pekbok med ljud. Äntligen kunde dom komma och hälsa på. Anette hade varit förkyld en längre period så därför drog de ut på tiden. Hans och Anette betydde, när jag var liten och betyder fortfarande, väldigt mycket för mig. Jag hoppas de kommer vara lika delaktiga i Ebbas liv som de varit i mitt.
 
I lördags sålde jag även vagnen och när brorsan slutade jobbet så åkte vi till Kil och köpte en ny. Är så otroligt nöjd med den nya så jag skulle vilja vara ute och gå hela tiden!
Snart är det dags att köra igång med motionen igen. Är fortfarande inte helt bra i bäckenet och ljumskarna och får ganska snabbt on om jag går för fort. Men det är bara att ta det som de kommer och öka farten i den takt de går.
 
Nu har även älskade Hörfel och hennes Morgan fått efterlängtade Hugo! Han föddes i onsdags den lille gossen. STORT grattis till dom! <3
 
 
Ebba gjordes fin inför söndagens firande av kusin William :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela