Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Mjölkfri ersättning

Publicerad 2012-09-26 11:24:42 i Allmänt,

Igår va vi till BVC och allt såg bra ut. Ebba fortsätter att växa :) Nu vägde hon 5535 g och är 60,5 cm lång. Vår barnmorska frågade hur det gick med magen och i och med att det inte blivit helt bra så fick vi en burk med mjölkfri ersättning. Nu hoppas vi att detta gör susen så att vi kan få uppleva det lugn som de med barn utan kolik får uppleva! :)
 
Igår va vi och köpte en till soffa. En sån Ektorp som vi har fast en tvåsits. Blev jättebra i rummet :) Om inte syrran ska köpa fotöljerna så lägger jag ut dom på Blocket. Har inte plats att ha kvar dom också. Tycker ju att två fina vita fötöljer inte borde vara så svårt att bli av med :)
 
I helgen ska Rasmus hälsa på sin mamma. Hoppas för hans skull att det blir av! Dock odlades en gnutta oro i min mage...
 
Världens bästa storebror :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-09-27 18:14:21

Hur har det gått med magen?

Svar: Inte märkt nån större skillnad än tyvärr :(
Linn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela