Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Ropa hej för tidigt

Publicerad 2012-09-04 22:13:48 i

Ja precis som rubriken lyder så gjorde jag nog det...

Ebba sov så gott som hela förmiddagen bortsett från när hon behövde äta. Hon sov i ett sträck mellan 14-17.40 och då vakna hon bara för att vi skulle iväg. Gick hem till Kicki och Per och hon var ganska lugn och nöjd till en början. Sen braka det loss. Hon började knöla och skrika sen sov hon några minuter mellan varven. Strax innan vi skulle gå så börja skrikandet ordentligt. Hon fortsatte hela vägen hem och även här hemma. Sen dess har det fortsatt. Alltså sen ca 19.30. Känns hopplöst ibland... :(

Trots skrikandet så va det väldigt trevligt hos Kicki. Syster röd var med också och hon hade bakat en jättegod kaka. Träffade lilla Michaela/Mikaela för andra gången och hon är så söööt! :) 3 veckor yngre än Ebba och en aning mindre :)

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-09-06 09:40:13

Ebba hade ju en rätt duktigt startvikt och längd från början! Hoppas det blir bättre med magen för stackars Ebba.

Svar: Ja hon hade ju det! :) Ja de hoppas vi också på..
Linn

Postat av: Hörfel

Publicerad 2012-09-06 15:43:22

Vi kan byta en dag:) jag lyssnar gärna på barnskrik
En dag istället för förvärkarna:) nä inget att skämta om
Usch tycker synd om er, ni ska ju egentligen bara
Njuta ju:( men den tiden kommet, då är det här
Nog som bortblåst:)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela