Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Trött

Publicerad 2012-09-11 23:33:38 i Allmänt,

Känns som om jag har ett antal timmars sömn att ta igen. Trots att hon sover ganska bra så tror jag att jag blir påverkad av att man ännu inte slappnar av ordenligt. Minsta lilla ljud och jag vaknar. Man ligger liksom och är på sin vakt hela tiden.
 
Idag har jag inte gjort mycket mer än suttit i gungstolen med Ebba. Den där gungstolen är nog nåt av det bästa jag har köpt! Det är skönt att ha sådana här dagar ibland men ändå inte. Det blir tråkigt efter ett tag och fast jag har Ebba i stort sett jämt så känner man sig ibland ganska ensam. Jag vill kunna sitta och umgås med mina vänner, utan att behöva gå omkring och vagga på Ebba. Utan att varje mening ska bli avbruten av barnskrik. Det är bara att hoppas på att hon snart blir nöjdare och skriker mindre så man kan ha ett socialt liv igen..
 
Robban fyller år idag och detta firade vi genom att äta pizza och så fixa jag en chokladkaka. Men tro det eller ej, den var föööör mastig och det blev för mycket choklad! Ja...tydligen kan det bli för mycket av det.
 
Nej...dags att lägga sig...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela