Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Dålig start

Publicerad 2013-02-12 22:34:15 i

I och med att kaffet va slut och jag inte fick den vanliga koppen imorse så resulterade det i ett antal timmars huvudvärk och trötthet. När jag tillslut fick mitt kaffe så satte även energin igång. Jag röjde upp i köket, som såg ut som ett bombnedslag, och hade en nöjd Ebba sittandes i matstolen hela tiden.
Det är sån otrolig skillnad på henne nu jämfört med hur det varit sen hon föddes fram till hon var ca 5 månader. Hon är mycket nöjdare nu och kan roa sig själv mer också. Visst att det kommer dagar då hon helst vill vara en nära 24 timmar om dygnet, men det står man ut med.
Jag är så otroligt lycklig över vår familj. Ibland kan jag känna hur hela jag fylls av kärlek till dessa tre och jag bara njuter av livet.

Man kan inte förstå hur mycket kärlek man känner för sitt barn förrän man blivit förälder själv. Det är en sån mäktig känsla att inga ord kan förklara den <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela