Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Härlig vecka!

Publicerad 2013-02-24 09:23:23 i

Det känns som om man har haft nåt att göra vaje dag denna vecka. Har träffat Malin och barnen några gånger och det är alltid lika mysigt. I onsdags på förmiddagen åkte jag och Kicki hem till Kickan. Helt oplanerat :) är så glad för mina underbara vänner! De betyder så otroligt mycket för mig!

I torsdags va vi som vanligt till kyrkans öppna förskola. Denna gång va vi lite fler där men de va mysigt ändå :) Känns så avslappnat där och de som jobbar där är helt underbara!

Detta va även 2:a veckan på skärpt kost. Äter i stort sett inga kolhydrater på vardagarna och mitt sötsug är så gott som borta! Visst att jag kan tycka att de vore gott med en Mars när jag är och handlar, men jag rycker på axlarna och köper ingen. Vet ju att jag få unna mig på helgen.

Träningen har tagit fart med. På mina och syrrans promenader så har vi nu börjat jogga en del. Och mer jogging kommer det att bli :) Va med kicki på aerobic i torsdags också. Satan va jag va trött efteråt men det var en underbar känsla! På torsdag blir det Powerstep :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela