Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Helvetesnatt..

Publicerad 2013-02-27 12:16:26 i

Ebba vaknade varje timma från kl 02-05.30. Jag va helt slut! När hon vaknade vid 04 visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Hon ville inte ha mat, ny blöja hjälpte inte, inte va de nån rap heller. Så imorse när hon vaknade fick Robban ta henne så jag gick sova en stund till.
Igår på dagen va det jättejobbigt också. Hon krångla när hon skulle sova och gnällde mest hela tiden. Vet inte vad detta beror på. Men ska prova att ge henne en alvedon ikväll om de kan vara mer tänder på g eller växtvärk.

Jag har bestämt mig att börja med körkortet. Iallafall se till o börja övningsköra. Syster Jenny ska få äran att köra med mig :) Ska bli riktigt kul och jag ser fram emot det jättemycket!

På lördag ska Kickan ha fest och jag velar fram och tillbaka! Visst vore det kul, samtidigt som jag bävar för dagen efter! Sen så får jag väl erkänna att det känns lite sisådär att lämna Ebba en kväll bara för att festa... Kanske blir att gå dit, dricka lite vin, men gå hem när de går på krogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela