Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Helvetes natt...

Publicerad 2013-01-23 11:32:53 i Allmänt,

Ebba vaknade vid ca 02.40 och tyckte de va dags att börja krångla. Hon ville inte ha mat o blev inte nöjd av ny blöja. Tillslut la jag henne på bröstet o så somna hon om. Men när jag la ner henne i sängen igen så vaknade hon och vi gjorde om samma procedur. När klockan va strax innan åtta gick jag ut med henne till Robban o så gick jag och la mig igen. Fattar inte varför hon ska börja krångla så på nätterna. Hon är även mycke svårare att lägga på dagarna och de tar lång tid innan hon somnar. O så sover hon max 40 min. 
Hon börjar iallafall bli lite mer kompis med den fasta födan. Mangopuré är nu en hit. Trots att det grimaserades friskt i början! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela