Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Krasch

Publicerad 2013-01-11 18:12:27 i Allmänt,

Ibland händer det saker i livet som gör att allt vänds uppochner totalt. Så är det för oss. Det känns som om man skulle ha kört in i en betongvägg i 200 km/h. Jag hade inte föreställt mig att detta någonsin skulle hända oss men tydligen var vi inte immuna mot skiten.  Vet att det inte är så mycket annat att göra än att kämpa men just nu känns det ganska svårt att kunna resa sig och se ljuset i tunneln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela