Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Ge mig vår!

Publicerad 2013-03-06 17:15:55 i

De senaste dagarna har jag gått omkring som en zombie. Jag känner mig nedstämd, trött, orkeslös och uttråkad. Nästan som att livsgnistan skulle ha slocknat. Jag vill att våren och solen ska komma och att de ska bli barmark på motionsspåren så man kan börja jogga ordentligt!

Nätterna är fortfarande hemska och Ebba vaknar flera ggr/natt... Är så trött på att inte sova ordentligt.

I fredags så sov robban inne hos ebba och jag sov på madrassen i vardagsrummet. Ångrar att jag inte la mig på soffan då jag vaknade tidigt på morgonen och hade fruktansvärt ont i ljumskarna.

Nä...dags att göra sig redo för pw med syster och bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela