Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Upp o ner, ner o upp...

Publicerad 2013-03-19 21:39:15 i

3 nätter på raken sov Ebba jättebra! Hon vaknade endast en gång och sov sen till ca 07.00. Inatt va de krångel igen som vanligt så vi får se hur denna natt blir...

Låg igår och tänkte på allt man inte gjort eller kommer att kunna göra i livet. En liten känsla av ångest sänkte sig då över mig. Jag vet att de inte är nåt man ska älta men samtidigt så kunde jag inte sluta tänka på det. När jag va yngre hade jag så många drömmar men många av dom har jag nu fått lagt på hyllan. Har jag sett för lätt på livet? Skulle jag ha satsat mer? Skulle jag ha kämpat mer?

Jag får helt enkelt hitta nya drömmar och mål att sträva efter..

En dröm har iallafall gått i uppfyllelse...jag har min underbara dotter som jag älskar så otroligt mycket att ord inte kan beskriva det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela